Fremtind forsikring, velkommen til Brunch.

Nytt år, ny kunde <3

 

Yes! Fremover skal vi hjelpe Fremtind forsikring med employer branding – altså skal vi lage kampanjer og iverksette tiltak som gjør at de riktige hodene søker seg jobb i Fremtind.

Det er en spennende oppgave for oss, fordi det krever innsikt, kreativitet, design og mediestrategi. Det er også kult fordi Fremtind er de som ligger lengst fremme i skoene når det kommer til å tenke sirkulært og bærekraftig på forsikring. Det handler blant annet om å bruke teknologi og KI for å forutse og forebygge skader, og å finne løsninger for gjenbruk og reparasjon, i stedet for å bare kjøpe nytt.

Vår første kampanje er allerede live. Her testet vi blant annet om KI kunne bistå oss i å forfatte en artikkel om hvordan det er å jobbe KI i Fremtind. Litt meta, men vi spurte heldigvis noen ekte mennesker også.

 
Previous
Previous

Brunch produserte 80 filmer på en helg.

Next
Next

Tekst som gir vekst.