Brunch & Mills topper Reklamebørsen

Hurra!

Her er en gladsak sakset fra Kampanje.com

Fem og et halvt år etter forgjengeren, går Mills Kaviar og Brunch til topps av reklamebørsen for september. Med både høy positiv liking og lav negativ liking, passerte Mills favoritter som Lotto og Telenor, i den månedlige målingen hvor seerne selv blir spurt om hvilken reklame de likte best.

- Det er en hyllest til dem som lager kaviaren. Det er ekte håndverkere som jobber på kysten i Nord-Norge. Vi prøvde å få til det autentiske, og det ser det ut til at vi har klart, Jenný Rut Sigurgeirsdóttir, Medie-, reklame- og kommunikasjonsanssjef i Mills, til Kampanje.com

Filmen er en oppfølger til en Mills Kaviar-film fra 2018, laget av McCann. Også den gang gjorde filmen det godt i Reklamebørsen, men måtte se seg slått av Blindeforbundet.

Det er Babusjka og regissør Thomas Anker som står for regi og Ohology / komponist Hans Martin Austestad står for musikken.

Previous
Previous

Ti ting vi er stolte av fra 2023.

Next
Next

Vi dekker Brunch-bordet med Mills.