Brunch

Snapp en leder

En gang i blant må man ta sin egen medisin. Så for å sikre at «alle» i bransjen fikk med seg at vi hadde en stillingsannonse ute i fjor, bestemte vi oss derfor for å bruke SnapChat sin geofilter-funksjon på en småfrekk måte.

Sosiale medier

Geo-annonser

PR

Vi satte opp 9 skreddersydde filter-annonser med budskap rettet direkte mot ansatte hos våre konkurrenter. Ved hjelp av geografiske annonser i SnapChat, ble hver annonse avgrenset til bygningene hvor de aktuelle byråenes hadde kontor.

Hei Anti Inc!

Nå er det for sent.

Hos Shnel & Melnychuck, Forsman & Bodenfors.

Tilsammen brukte vi 3500,- i annonsemidler, noe som sikret oss 7026 visninger. I tillegg til relevante oppslag i både Kampanje og Kom24.

Trenger du hjelp til SoMe-annonsering?

Ta kontakt ➞

Previous
Previous

SAIH: Deepfake-Influencers.

Next
Next

Tripletex: En true-ish crime podcast.