Mills

Alene om smaken 2.0

Visste du at bak hver tube Mills Kaviar ligger et helt år med håndverk?

Film Utendørs Some Print

I 2018 lanserte Mills slagordet “Alene om smaken” med en reklamefilm som viste frem tre av de rundt 600 fiskerne, som leverer skreirogn til Mills, i løpet av skresesongen. Men førsteklasses råvarer er bare halve historien om hvorfor Mills Kaviar er alene om smaken. Nå har vi fått være med å lage del to.

Den nye filmen starter der den forrige slapp. På bryggekanten. Derfra handler filmen om menneskene, håndverket og ikke minst tiden det tar å lage skikkelig god kaviar. Faktisk tar det et helt år fra fisken fiskes til rogna er ferdig sukkersaltet, modnet og røkt.

For lanseringen har Mills slått sammen begge filmene til en 80-sekunder lang reklamefilm for TV og Kino. Begge filmene er produsert av Babusjka, regissert av Thomas Anker, fotografert av Runar Sørheim og lydlagt av Ohlogy / Hans Martin Austestad / Goran Obad. Se fullversjonen under.

PS: Mills synger selv som del av koret i del 2.

Vil du også lage reklamefilm?

Ta kontakt ➞

Previous
Previous

SV: Sosialistisk Lokalvalgkamp

Next
Next

Vinmonopolet: Mysteriet om den klimasmarte emballasjen