Red Bull

VIIINGER FRA
RED BULL

Reklame - Design - Kampanje - Animasjon - Event

Ikke rart at tiden flyr, med 40 løste prosjekter i Q1 og Q2 for våre venner i Red Bull.

Red Bull er en merkevare som har gjort det samme i over 35 år. Samme virkemidler. Samme løfte. Samme fokus på spons og stødig historiefortelling. Samme balanse mellom det taktiske og det strategiske. Lov å være stolt over å spille de ekstra gode for vårt marked, eller?

Noe av det morsomste vi gjør for Red Bull er adaptasjoner av Red Bulls nye og klassiske reklamefilmer. Hva om slangen har stemmen til en trønder? Kanskje haren er en litt freidig østfolding? Og hvordan skal vi egentlig få den vitsen til å gå opp på norsk?

Med noen av landets beste teaterskuespillere tilbringer vi mye tid i studio, sammen med Red Bull Norge og det tyske byrået Kastner. Resultatet ser man overalt tv-reklame vises (og under).

Men med over 40 prosjekter i året, finner vi på mye annet gøy, også.

Bolepappa

Hele Hausmanns Hus i sving
I fjor slo vi oss sammen med Apriil / Media Bergen og flyttet inn med våre nye kollegaer i Hausmanns Hus. Mye av motivasjonen vår for å bli del av noe større, var å samarbeide med nye folk og disipliner. På dette prosjektet satte vi virkelig hele etasjen i sving:

Søsterbyrået vårt Respons Analyse hjalp til med innsikt. Våre egne All Images sto for produksjon og Apriil Digital gjorde medieplasseringa.

- Brunch kom opp med et konsept som var for dumt og gøy til ikke å gå videre med. Resultatet ble en serie morsomme filmer med stopp-effekt og effektivt budskap. Honnør for cast med perfekt kognitivt enkel bolepappa og en oppgitt samboer som er ekte lei av oppussing. Will come again, sier Eirik Vigeland.

Produsert av: All Images
Produsent | Regissør: Jeton Kaçaniku
Filmfotograf | Post-produksjon: Ben Olsen Johnsgård 
Kredits:
Lydopptak: Fridtjof Wesseltoft 
Hår/Makeup: Therese Hommedal
Stylist: Irene Askedalen