Boligmappa

SA DU BOLEPAPPA?

Strategi - Kampanjeuttrykk - Film

Boligmappa er en digital tjeneste der du kan legge inn alt av papirer som har med boligen din å gjøre. Smart, enkelt ... og litt tørt. Det fikk vi jobben med å gjøre noe med.

- Seriøse håndverkere bruker Boligmappa til å dokumentere arbeidet sitt. Samtidig brukes det ikke konsekvent på alle jobber. Erfaringen er at bruken øker når etterspørselen fra kundene deres øker, altså oss boligeiere. Scopet var derfor å skape kommunikasjon som gjør at du og jeg alltid minner håndverkeren, samboeren eller en sjøl på å få lagt alt sammen i Boligmappa, forteller Eirik Vigeland, Markeds- og kommunikasjonsdirektør i Boligmappa.

Bolepappa

Hele Hausmanns Hus i sving
I fjor slo vi oss sammen med Apriil / Media Bergen og flyttet inn med våre nye kollegaer i Hausmanns Hus. Mye av motivasjonen vår for å bli del av noe større, var å samarbeide med nye folk og disipliner. På dette prosjektet satte vi virkelig hele etasjen i sving:

Søsterbyrået vårt Respons Analyse hjalp til med innsikt. Våre egne All Images sto for produksjon og Apriil Digital gjorde medieplasseringa.

- Brunch kom opp med et konsept som var for dumt og gøy til ikke å gå videre med. Resultatet ble en serie morsomme filmer med stopp-effekt og effektivt budskap. Honnør for cast med perfekt kognitivt enkel bolepappa og en oppgitt samboer som er ekte lei av oppussing. Will come again, sier Eirik Vigeland.

Produsert av: All Images
Produsent | Regissør: Jeton Kaçaniku
Filmfotograf | Post-produksjon: Ben Olsen Johnsgård 
Kredits:
Lydopptak: Fridtjof Wesseltoft 
Hår/Makeup: Therese Hommedal
Stylist: Irene Askedalen