Bare Bra vant effektpris

IMG_3128.JPG

I løpet av det siste året har Bare Bra granola gått i fra å være en ny og ukjent aktør på markedet, til å bli den mest solgte (sukkerfrie) granolaen i Norge. Det har vært en kul reise for oss i BRUNCH å være med på. Ekstra stas at det også ble lagt merke til på Anfo Effekt der vi vant diplom i kategorien ’Årets Nykommer’

Se hele kampanjen her

Noen nøkkeltall:

  • Over 1 million solgte i 2018

  • Markedsleder i kategorien granola uten sukker (nummer 2 i granolamarkedet totalt)

  • 71% økt hjulpen kjennskap

  • 350% økt preferanse

  • I 2018 sto Bare Bra for hovedandelen av veksten i kategorien med hele 150%

 
Bare-Bra-helside-216x286+10-high-res-til-DDB-2.jpg
Bare-Bra-helside-216x286+10-high-res-til-DDB-3.jpg
Bare-Bra-helside-216x286+10_06.jpg
simen braathen