Medietrening med Madden & TRDX for Warner.

En av kundene vi setter pris på å jobbe med er plateselskapet Warner Music Norge.

De siste månedene har vi blant annet jobbet med strategiarbeid og medietrening for artistene TRXD og Madden som begge er nysigneringer og som begge har gjort det bra denne sommeren. (Madden har faktisk over 50 millioner streams av låta "Golden Light" på Spotify, og har vært topp 40 på Billboard sin Dance-liste. Ikke galt.)

Målet med medietrening og strategiarbeid er å gjøre artistene bedre forberedt og mer bevisst på hvordan de kan styre intervjuet og maksimere tiden og plassen de får i media. Gjennom en workshop og dummy-intervjuer prøver vi å vise artistene hvordan redaksjoner tenker og hvordan de best håndterer intervjuer, samtidig som vi sammen prøver å skape en tone og en helhet i artistens kommunikasjon.

Til syvende og sist handler det om å legge et godt grunnlag for at kunden skal fortelle genuine, gode historier på en overbevisende måte og dermed gjøre seg selv og musikken relevant for folk.

 TRXD

TRXD

simen braathen